Uwagi do rc-scripts

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 13 Gru 1999, 17:07:00 CET

Co nieco mi sie w rc-scripts jakie ostatnio instalowałem nie podoba.
Może ja czegoś nie rozumiem ale:

1. skrypty ifup-<device> są wczytywane tylko gdy IPv4=yes

  To powoduje, że PPP nie działa --- gdy adres jest przydzielany dynamicznie
  ifcfg-ppp nie zawiera "IPADDR" i IPv4=no więc ifup-ppp nie jest uruchamiane

  Nie rozumiem czmu wogóle jest taki warunek. Dla IPv6 nigdy nie będzie potrzeby
  startować dodatkowych skryptów?

2. Nie ma usernetctl (może jest w innym pakiecie)

  To z RH nie działa --- używa innych katalogów.

3. Dodawane są adresy link-local fe80:: i routing na interfejsy

  To robi kernel samoczynnie, po co to dublować?

Pozdrowienia,
       Jacek