Adapter

Śro, 15 Gru 1999, 22:14:31 CET

On Tue, 14 Dec 1999, Michał Kuratczyk wrote:

> Oto jest - długo oczekiwana wersja 0.8 adaptera(tm)! ;-)
>
> Dodałem to o co prosił kloczek - formatowanie opisów do określonej liczby
> znaków (ustawiłem na 77, ale można zmienić) i poprawka, żeby nie usuwał
> spacji po "Revision:" w pierwszej linii (tej dla CVSa).
> Prosiłbym o testowanie, ale u mnie działa. :-)
>
> Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły co do adaptera to słucham.

s#%{prefix}/bin#%{_bindir}#
s#%{prefix}/lib#%{_libdir}#

i reszta tego typu podobnych przydatnych przedewszystkim przy
dostosowywaniu surowych speców które można znaleźć w różnych miejscach.

Chyba już spróbować przepuscić wszystkie spece przez ten filtr. Spróbuję
to zrobić i dam znać jak wyglądaja efekty takiej operacji.