fax server

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Czw, 16 Gru 1999, 23:55:05 CET

On Mon, 13 Dec 1999, ---%serek--- wrote:

> mam prosbe o kontakt do ludzi uzywajacych oprogramowania do faxu,
> chcialbym przygotowac odpowiednie oprogramowanie i wrzucic do PLD.

Uzywa to trochę na razie za duże słowo. Mam zainstalowane i potestowane.
Zeby było w pełni funkcjonalne trzeba jeszcze to jakoś sprytnie
oskryptować.
Jest to mgetty + trochę skryptów + progsy pod windę.
Działa to dobrze, ale brakuje takich funkcji jak np. masowe
faxowanie w nocy itp.
Można niewielkim nakładem pracy zrobić interface przez www, nawet
zacząłem robić, ale nigdy nie mam czasu skończyć. Pewnie dlatego że
sam nie faxuję.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.