pldconfig

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Pią, 17 Gru 1999, 11:59:59 CET

On Wed, 15 Dec 1999, Bartosz Waszak wrote:
> dobrze, zeby ten    adduser,  miał możliwość tworzenia userów w LDAP ->
> widziałeś   syscon  Novellowy  -> to  jest prawie  ideał do zarządzania
> kontami  dla konsoli (mógłby mieć możliwość  zarządzania   duża   grupą
> userów, a nie tylko na pojedyńczym userze)
spokojnie, to miał być tylko przykład jak takie moduły można pisać i
dodawać :)

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...