apache + php3 + mod_log_mysql

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Sob, 18 Gru 1999, 09:29:50 CET

[piątek, 17 grudzień 1999], Artur Frysiak napisał(a):

> Niemożliwe ! Działa Ci apache+IPv6 i PHP ?
dlugi czas chodzil tez z PHP4, ale teraz juz nie chce (moze to
faktycznie byc wina IPv6 - nie pomyslalem o tym), ale generalnie to
dziala(l), a teraz dziala albo PHP albo mod_log_mysql. Zaraz sprawdze
czy czasem nie kloci sie modul mysql w PHP z modulem mod_log_mysql

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.