Screen błe ;]

Piotr Majka charvel w ids.pl
Sob, 18 Gru 1999, 13:20:26 CET

On Thu, 16 Dec 1999, Michal Margula wrote:

> Właśnie miałem dzisiaj pisać maila, że nie chcę dalej psuć sreena, bo to nie
> na moje siły ;>. Ale okazało się, że został poprawiony. To miło, ale nie
> działa :(. Bez suida chłopak zaraz się wyłącza.

Ze suid'em czy też bez 3.9.5 dalej jest <.....> (popsuty ;) ) - Spróbuj
zmusić ostatnią wersje do prawidłowego działania z opcją password w
.screenrc - nie nie, nie wrzucaj do konfa jako atrybut opcji password
zakodowanego hasła, każ mu się o nie zapytać przy starcie. Napisałem do
gości screenowców - na razie zero reakcji.