glib i plik konfiguracyjny...

Sob, 18 Gru 1999, 16:28:54 CET

On Sat, 18 Dec 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Sat, 18 Dec 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> >

> OK.
> Odkrecam, przeniesienie glibconfig.h.
>
> Ale mam jeszcze jedno pytanie:
> glib-devel pisze przy tworzeniu, ze wymaga pewnych wersji
> automake, autoconf i libtool czy to nie powinno byc zaznaczone w specu
> przez  "Requires" ???

W zasazie chyba nie. O ile byśmy w build przebudowywali configure.in czy
generowali nowe Makefile.in z Makefile.am to owszem ale to akurat nie jest
robione.

Wiem co zapewne masz na końcu języka w takim razie, że w niektórych
pakietach w których przed wywołaniem configure jest wywołanie
automake/libtoolize/autoconf/autoheader/aclocal powinny się w tych
pakietach pojawić dodatkowe zależności w BuildRequires .. i będzie to
prawdą.

Dokładnie sam nie wiem jak sie zachowa configure gdy w trakcie wywołanie
nie bedzie sie miało zainstralowanego autoconf, automake. Możesz sprawdzić
jak to będzie szło (IMHO powinno się pojawić conajwyżej ostrzęnie).