PERL - kompilacja [Bylo Re: glib i plik konfiguracyjny...]

Sob, 18 Gru 1999, 18:47:32 CET

On Sat, 18 Dec 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Sat, 18 Dec 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
>
> czyli co wywalic /usr/include/ndbm.h ???

Ano.

> P.S.
> gilt-configure.in-patch juz jest w repo.

OK ale to juz chyba jutro (za kawałem bede spadał). Jeszcze jadna rzecz w
glib.spec możesz jeszcze usunąć --prefix=%{_prefix} z parametrów
%configure (nie jest to potrzebne).

Jeszcze uwaga co do ostatniej zmiany w xbase. Dobrze czułeś, że brak tu
jakis zależności tylko nie ni powinno być Requires: libstdc++-devel tylko
BuildRequires. Lista Requires na podstawie tego co pokaże ldd na binarkach
i bazy rpm0a jest generowana automatycznie. Takze dlatego to poprawiłem
(to jakbyś miał wątpliwości dlaczego). Pakiet już poszed na automaty.
Jakbyś miał jeszcze jakieś wątpliwości jeśli chodzi o powyższe to pytaj.