rc-inetd jest jeszcze do uproszczenia

Bartek Szady bszx w bszxdomain.EDU.eu.org
Pon, 20 Gru 1999, 18:01:24 CET

Cześć

On Sun, 19 Dec 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> bardzo skomplikowana implementacja tego mechanizmu. Zaraz sprubuję to
> poprawić ale może teraz napiszę dlzczego uważam obecna formę tego
> mechanizmu za zabardzo zkomplikowaną i do pewnego stopnia ograniczoną (w
> sensie za mało giętką).

Z tym, że moja implementacja jest skomplikowana (nawet za bardzo) się
zgadzam, ale ograniczona według mnie nie jest.

> Propozycja Bartka opisu zagadnienia przeładowania konfiguracji inet
> serwisu wygląda obecnie tak że w opisie jest zmienna $RELOAD, która
[...]

Zmienną $RELOAD wprowadziłem aby nie wymuszać zmian w istniejących opisach
inet serverów. Gdy jej nie ma to reload=restart.
Czy w sh można sprawdzić czy funkcja została zdefiniowana?

OK

--
Pozdrawiam
	Bartek Szady