XFree 3.3.5-15

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Czw, 23 Gru 1999, 01:16:18 CET

In article <Pine.LNX.4.10.9912222106010.1501-100000 w rudy.mif.pg.gda.pl> you wrote:
> On Wed, 22 Dec 1999, Lukasz Trabinski wrote:

> Też używam SVGA (mam G200).
> Czy ktoś zauważył może tą przypadłość przy inych X serwrerach ?

Uświadomiłem sobie, że z XFree-Mach64 na 100% ten problem nie występuje.
Natomiast z pewnymi kartami - zdaję sie, że z S3 - po wyjściu z Xów
(obojętnie w jaki sposób) zostają dwa procesy Pager i WinList [1], które
zajmują coś około 98% czasu procesora. (z svga i mach64 z kolei, nic takiego
nie występuje)

[1] Pod warunkiem, ze je wczesniej windows-menager odpali.

--
               _[   Łukasz Trąbiński   ]_
http://www.wsisiz.edu.pl/~lukasz/, SysAdmin @wsisiz.edu.pl