XFree 3.3.5-15

Robert R. Wal rrw w reptile.eu.org
Czw, 23 Gru 1999, 12:57:18 CET

On 99.12.23 Wojciech Sas Cieciwa pressed the following keys:

> On Wed, 22 Dec 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
>
> Tez uzywam SVGA..... na S3
> i dzis sytuacja wyglda tak:
>
> root      8759  0.0  2.5  6692 3272 ?        S    Dec20   0:00 /etc/X11/X -au
> Zreszta wszystkie moje maszyny "chodza" na SVGA, a nie na dedykowanych
> sa to S3 i S3V.
> SVGA jest po prostu lepsze, a moze mnie sie tak wydaje....

Poza jednym przypadkiem. Nie wiem, jak obecnie, ale przez długi czas xserver
SVGA miał problemy, kiedy używałem framebuffera na konsoli -- przełączanie
z konsoli na iksy zamrażało system na kilka minut, za każdym razem. xserver
S3V nie miał tych problemów.

(nie wiem, jakie było oryginalne pytanie, skasowałem tamten list nie
zaglądając do niego...)

Robert

--
No matter how hard you push and no matter what the priority,
you can't increase the speed of light -- RFC 1925