gnome i dzwiek

Pon, 27 Gru 1999, 18:19:25 CET

On Mon, 27 Dec 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Pytanie kiedy nalezy sie spodziewac oddzielenia bibliotek gnome'a od
> dzwieku ???

W gnome-libs wCVS nie ma juz nic na temat dźwieku. Trwaja pracę nad
dokończeniem modułów do gnome-sound.

> W chwili obecnaj jest tak, ze aby miec na serwerze gnome-libs
> _musze_ miec zainstalowane esound, alda i pare innych.
>
> MOIM zdaniam to jest chore.....

Nie tylko Twoim i ludziom pracującym nad gnome też to sie niepodobało, a
dźwięk został połączony tak a nie inaczej w wyniku prac Rastermana, który
jak wiadomo jakis czas temu został wyproszony z projektu.

> Kiedy to sie zmieni??

Na gnome-libs 1.1.0 jeszcze troche przyjdzie poczekać. Myślę, że ze dwa
miesiace conajmniej jeszcze minie zanim pojawi się pierwsza wersaj
gnome-sound.