GGI

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Wto, 28 Gru 1999, 11:19:59 CET

[poniedziałek, 27 grudzień 1999], Jacek Konieczny napisał(a):

> A co z pakietami które zrobiłem? Przerabiasz je czy robisz nowe?
> Pamiętaj o minimalizacji zależności. libGGI nie powinno wymagać niczego,
> tylko odpowiednie moduły: SVGALIB, X111 lub aalib

Chciałbym połączyć Twoje pakiety libggi i svga4libgii i zrobić z nich jeden
duży. Wtedy nie będzie potrzebne svgalib do kompilacji jako target svgalib.
Po porstu wykorzysta się svga4libggi i już. Chyba, że to nie wyda? Bo
kompiluje się OK.

> Aplikacje kożystające z GGI powinny zależeć tylko od GGI i już nie od
> X11, OpenPTC, svgalib itp.

Hmm... to raczej powinien być apel do wszystkich, bo ja na razie psuje samo
GGI :>

> SVGALIB musi zostać --- conieco tylko z tym działa na konsoli, ale co
> się da powinno się kompilować dla GGI.

Hmmm - jak już będzie gotowy pakiet, wtedy zacznę testowanie, co działa, a
co nie.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer