DinX i devices.

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Śro, 29 Gru 1999, 20:33:53 CET

[środa, 29 grudzień 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Też byłbym za tym. Ten pakiet udostępnia dość wyszukaną rzecz, która jakoś
> w typowym rozumieniu sysystemu operacyjnego i tego co powinien udostepniać
> się kiepsko mieści (środowisko graficzne udostepniane z poziomu kernela).

Abstrachując od tego czy to słuszne czy nie aby GUI było robione na poziomie
kernela to widze tu dwie rzeczy do zrobienia:
1. poprawić MAKEDEV tak aby potrafił zrobić /dev/dinxX
2. umieścić gdzieś /dev/dinxX w pakiecie.

Ad. 1)
Warto przejrzeć MAKEDEV tak aby się zgadało z nowym devices.txt z kernela 2.3.34.
Niedługo[1] wejdzie 2.4.0 i nie możemy być na to nie przygotowani.

Ad. 2)
dev*rpm to napewno nie ten pakiet w jakim powinno się znajdować to urządzenie, ale
dev-dinX to już to. Nie widze przeszkód dla których miało by się to nie budować z
jednego speca wraz z całym dev.

Ogólnie moja wizja budowy dev:
Robić wszystko przez MAKEDEV w %build lub %install i olać tar.gzy i inne cpio.
Warunek: dobre MAKEDEV.

Wiget
[1] - 3 miesiące to nie jest dużo czasu, a tempo prac wydaje się ciagle spadać (nad
PLD nie nad kernelem).
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key