millenium

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Czw, 30 Gru 1999, 22:49:13 CET

"---%serek---" wrote:

> u nas pluskwa milenijna dotyka coraz wiekszej ilosci ludzi, chodza plotki,
> ze nawet jm rektor politechniki wroclawskiej* dal sie zwariowac i nakazal
> wylaczenie wszystkich routerow w okresie 31.12-->3.1.
>
> nie moge zatem niestety zagwarantowac pracy listy pocztowej PLD w tym okresie.

My tu w tej części jewropy mamy o wiele bardziej zdrowe nerwy.
Nikt się Y2K nie przejmuje. A większość z błogim uśmiechem patrzy na to
co np. wyprawia się w Stanach ;-). Tam np. kupę forsy zbijają na
"zestawach do
przeźycia" i podobnych bzdurach. Jeśli faktycznie zaszłaby taka
sytuacja, źe naleźałoby
np. hurtować pokarm czy gotówkę, to ja osobiście gdzieś miałbym gotówkę,
tylko
starałbym się załatwić sobie broń....
Co się tyczy rektora: Czy nie przeźył stanu wojennego? Teź wyłączano
prąd itp.
I co? I nic takiego strasznego się nie działo!

--
	Marcin Dalecki