millenium

=?X-UNKNOWN?Q?Przemys=B3aw_Janaszek?= jachu w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pią, 31 Gru 1999, 20:00:01 CET

On Thu, 30 Dec 1999, ---%serek--- wrote:

> u nas pluskwa milenijna dotyka coraz wiekszej ilosci ludzi, chodza plotki,
> ze nawet jm rektor politechniki wroclawskiej* dal sie zwariowac i nakazal
> wylaczenie wszystkich routerow w okresie 31.12-->3.1.
>
> nie moge zatem niestety zagwarantowac pracy listy pocztowej PLD w tym okresie.
>
> --
> http://serek.arch.pwr.wroc.pl/~ser/ | on_irc: serek at ef.net | icq#51081356
> to sa wylacznie moje opinie a nie na przyklad i przede wszystkim *pracodawcy

Witam !!!

Nie tylko u was w niektorych bankach kaza serwery wylaczac przed godz.
0:00 a po wlaczyc - istny przejaw ludzkiej glupoty !!!!

Wszystkiego naj w nowym 2YK !!!!!!!!!!

pozdrawiam PLD-team
Jachu