postfix

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Nie, 28 Lut 1999, 08:22:27 CET

On sob, lut 27, 1999 at 06:58:32 +0100, Grzegorz Stanislawski wrote:
> IMHO nie sadze rzeby to byly rewelacyjne, jak bede mial maile w homie bede
> musial pilnowac zeby bylo zawsze miece na nowa poczte w homie, a tak taje
> sobie /var/spool mail na nowa partycje i czesc. wiekszosc userii
> zwlaszacza na providerskich hostach ma tylko poczte, nie musza miec nawet
> swojego home'a a cala poczte i tak im pop sciaga przy polaczeniu.
> A jak ktos ma konto z bashem, to od razu dostaje .procmailrc ktory mu
> przesuwa poczte z /var/spool/mail do /home/user/mail/mbox (to pod katem
> pine'a). Efekt jest taki ze nikt mi ne placze ze mu nie doszla poczta czy
> [...]

pewnie, jak jest 9000 kont, procmail zuzywa 90% czasu procesora.

tylko po co, skoro ktos wymyslil lepszy sposob?

w ~ masz zapisywac sobie wszystkie swoje maile, to juz kiedys ustalilismy,
tylko nie bylo odpowiedniego (czytaj w miare prostego) mta.
a jesli juz jest - to nalezy jak najszybciej z tej mozliwosci skorzystac.

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)