PNIAM "jak wol krowie w rowie" mam nadzieje ;-)

Pon, 1 Lut 1999, 19:53:16 CET

On Mon, 1 Feb 1999, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Witam
>  Nawet mi to szybko poszlo, choc pewnie jest tu kupa bledow.
>  Wlozylem to tez do CVS'a.

Bóg zapłać :)

Tak przy okazji miałbym Wielką prośbę do Ziemka o drobne wprowadzenie do
SGML/XML na poziomie jaki wystarczyłby nam do robienia dokumentacji w tych
formatach. Tak coby było wiadomo jak wygląda template dokumentu z tutułe,
jakiś apakit, punk, podpunkt itd.