Zmiana egcsa dla devela

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Pon, 1 Lut 1999, 20:23:30 CET

On pon, lut 01, 1999 at 08:13:23 +0100, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Hej,
> 	Poniewaz nasz egcs jeszcze niestety nie wspiera optymalizacji
> powyzej O3 zostanie doladowany kawalkami z pgcc dla intela ocywiscie i do
> czasu dorobienia wsparcia dla wyzszych optymalizacji (egcs-1.1.2 ?)
> Jeszcze dzisiaj bedzie na ftp.ps.pl ...

aha, a moze zaczynam bluznic, ale czy nie zrezygnowalibysmy z procesorow
starszych niz pentium? i tak sie nie da ich kupic w sklepie...
a to, co ludzie maja, i tak zaczyna sie juz sypac.

wiem, linux dziala na kazdym sprzecie, tararara, tararara, tylko ze jak
zaczynalem z linuxem kilka lat temu, to mialem 386dx40 z 8MB ramu, i wcale
nie tesknie za tamtymi czasami...

teraz moj glowny serwer linuxowy to P90 80MBram i nie zamierzam kupowac
nowego. ale 486-stki nie chcialbym miec. a jak puscimy od razu
optymalizacje na pentium, to osiagi naszego pld beda lepsze, niewatpliwie.

zreszta nie bylibysmy pierwsi, stampede juz zrezygnowal ze starszych
procesorow.

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)