PLD stable -- PILNE !

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 2 Lut 1999, 12:58:03 CET

On Mon, Feb 01, 1999 at 04:06:23PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Mon, 1 Feb 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:
> [..]
>
> Nie jest nonsensowne. Długo jeszcze duża ilość hostów będzie pracować na
> 2.0.x. Do stabilności 2.2.x i glibc jeszcze też jest daleko.

Tak, tylko że wiele ludzi potrzebuje już jądra 2.2.x (framebuffer, różne
egzotycne drivery). I na Stable nie ma jak tego postawić.
A przecież Devel ma wszystkie potrzebne pkaiety, tylko że
przekompilowane na nowszym glibcu.
A nie zawsze wygodnie jest ściągać źródła, szczególnie gdy trzeba
uaktualnić kilkanaście pakietów.

> [...]
> zasadzie dopiero teraz mamy szansę się rozkręcić. Jest oprocowywany cały
> python, ja robię GNOME, Ty próbujesz różnych rzeczy które zwykle siedzą
> nisko dna systemu, właśnie pojawił się głos żeby zająć się modułami
> perlowymi, Maciek Paliwoda jest na dobrej drodz żeby zakończyć za kilka
> dni inn, a potem zająć się narzędziami z okoliczy, zapewne Marcin Danecki
> i osoby które się tu zgłaszały dopracują sprawy z SSL. Wokół apache kręci
> się Konrad. Brak jakoś w tej chwili ruchów wokół KDE. Brak jest chyba
> nadal silniejszych ruchów wokół instalatora (?).

Gdybym miał większy dysk i coś szybszego/tańszego od modemu robiłbym KDE
na bierząco. A tak to czekam na wersję ostateczną.

Pozdrowienia,
           Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !