Kajam się

Paweł Kołodziej pkollegu w ids.pl
Wto, 2 Lut 1999, 15:44:29 CET

Uroczyście informuję, że umieściłem PePeSzę w CVS'ie.
Kilka uwag:
- Jest to wersja 0.7, czyli to co było w 0.6 z troche ładniej ułożonym kodem.
- Dalej kod nadaje się bardziej na IOCCC niż do pokazywania ludziom jak się
powinno pisać programy
- Zrobiłem poprostu "cvs import pepesza pawelk rel-0-7"
nie dodawełem żadnego wpisu do CVSROOT/modules. Wydaje mi się, że nie jest
to konieczne, a z dokumentacji nie mogłem wymyślić co by to miało dać w
przypadku jedno-katalogowego programu.
- pozwoliłem sobie na końcu plików .c i .h umieścić $Log:$ . Myślę że będzie
to pomocne przy pracy "off-line" (czyli tak jak ja). Proszę narazie tego nie
usuwać.
- pozwoliłem sobie również dodać następujący wpis do CVSROOT/loginfo
pepesza /cvsroot/CVSROOT/newlog.pl -m pkollegu w ids.pl %s
(ten punkt jest prawdziwy, o ile okaże się, że mam prawo zapisu do CVSROOT,
w innym przypadku proszę kogoś kto takie prawa ma o dodanie powyższego wpisu)
- Jeśli ktoś miał by ochotę napisać dokumentację PePeSzy, to serdecznie
zapraszam. W razie jakichkolwiek wątpliwości natury "technicznej" służe
poradą.

Jakiś czas temu ktoś pisał coś o secondary-cvs, czy jakoś tak. Czy jest to
w najbliższym czasie realne? Pytam, bo mam baaardzo słabe połączenie z
cenzorem.

--
Paweł Kołodziej
pkollegu w ids.pl