glibc, egcs, czy co?

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Wto, 2 Lut 1999, 21:00:58 CET

On Wed, 27 Jan 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> 						  ^^^^^^^^^^^
> Jak mnie pamiec nie zawodzi to raczej byc powinno strncpy(); i dojdzie tam
> jeszcze jeden parametr ... Zerknij na patch P. Laufera na sambe 2.0.0
> kompilowanej na glibcu-2.1 -- ( #undef strcpy + modyfikacje ) w sytemie
> mamy obie funkcje, ale tylko tej drugiej nalezy uzywac ....

> To raczej kwestia security. Ale niech sie ktos obeznany w C wypowie na ten
> temat ...
dlaczego we wszystkich programach nalezy zrezygnowac z strcpy()?
Ze wzgledow bezpieczenstwa? dobry powod ale nie kazdy strcpy jest
krytyczne!

Pozdrowienia,
  Marek

--
   __       Marek "Słonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
  /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project