Q: ncpfs-2.2.0

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Wto, 2 Lut 1999, 21:02:37 CET

On Wed, 27 Jan 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Arek .. inaczej sie przedstawia sprawa maszyn ktore pracuja w sieci, jak
> rowniez majacych konta (devel jest glownie z mysla o takich maszynach
> strojone...) a inaczej jak sobie komputer stoi w domku i jedyne problemy
> jakie moga wyniknac to przegryzienie kabla zasilajacego przez domowego
> zwierzaka czy wyciagniecie wtyczki z gniazdka przez mlodsze rodzenstwo
Buhahaha z ytym przegryzieniem kableka zes dobrze trafil...
tak sie zlozylo ze rodzice mi rok temu na urodziny kupili krolika ktorego
przysmakiem sa kabelki i choc za zasilanie komputera jeszcze sie nie
zabral to kabelek do modemu byl juz 2 razy wymieniany :))

> (stable jest z mysla o domowych odbiorcachy przygotowywane).
>
> Zatem lepiej dmuchac na zimne ...
Oddam krolika w dobre rece ;)

Pozdrowienia,
  Marek

--
   __       Marek "Słonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
  /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project