spraw kilka ;>

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Śro, 3 Lut 1999, 17:35:24 CET

On Wed, 3 Feb 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Znów trochę nagrzebałem w rc-scripts oraz w pppd.
 No to do cvs'a z tym.

> 	Jest jeszcze sprawa ppp-scripts. Zmodyfikowałem je tak, że działają
> z pon'em (zresztą owe skrypty były robione na bazie pon'a).

cos blizej o tym ponie? Samam nazwa niewiele mi mowi.

> PS2. Tomek, możesz mi objaśnić sposób wprowadzania speców itd z etykietą
> DEVEL (pozatym chciałbym wrzucić develowskie rc-scripts, a ... niewiem jak ).

Mam taka propozycje: robmy jedno rc-scripts.
Spece moga byc dwa, a ten dla stable nie bedzie bral niepotrzebnych
skryptow. np. ipv6

>   +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL