nowe

Czw, 4 Lut 1999, 12:41:58 CET

On Thu, 4 Feb 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Jak tylko napiszesz ładną instrukcję grzebania w CVSie dla develowców,
> która wyląduje w PLD-docs :> Po prostu nie wiem jak wrzucić nowe
> rc-scripts z etykietą DEVEL.

Co chcesz konkretnie zrobić ? Do łożyć coś do istniejącej wersji czy
zrobić "coś na boku" co z głównycm biegiem zmian nie ma nic wspólnego. Po
za tym devel jest w czole zmian więc nie wiem czym się przejmujesz. Jeżeli
to ma być tylk odołożenie czegoś to poprostu zrzucasz zmiany i kończysz.

Wojtek ma dzisiaj jakąś dziwną chorobę co kawałek wylatując z cvo raz to
dziwniejszymi pomysłami. A to w egcs grak mu linków egcs/pgcc (nie
wiedzieć czemu nmiałoby to służyć), a to zaczyna poprawiać nazwy pakietów
po swojemu z cpp na gcc-cpp (zapominając, że ludzie używający PLD będą
tak czy inaczej używać w przyszłości obecnego rawhide gdzie jest cpp), a
sama zmiana nic nowego poza powiekszeniem entropii nie wprowadza.

Arek .. czyżby jakies kolejny objęty t dziwną chorobą ??? Początki
epidemii ???

_Kurwa_ .. (nie zdzieże .. musiałem) Panowie tak dłużej być nie może. To
że można do woli zmieniać nie znaczy, że trzeba. Umówmy się tak, że każdy
kogo ręka zaświeżbi żeby coś zmienić będzie musiał w logu podać powód dla
którego ma być ro zmienione i to nie po angielsku a w suahili. OK ? :>

Kilkanaście dni temu apelowałem o samokontrolę działań .. wychodzi na to
że przeleciało jakoś tak jak blondynka przed ławką na której siedzą
dziadkowie .. tylko głową machneli i się chwile pohihotali no i na tym
skończyli wracając do gry w szachy ;>