nowe

Czw, 4 Lut 1999, 17:36:23 CET

On Thu, 4 Feb 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Zaraz ... zaczynam się gubić. devel jest "w czole zmain" czyli np.
> rc-scriptsy mają być develove (właściwie to już są - grzebałem w nich
> dzisiaj) ? Pozatym jak się dodaje nowego speca z etykietą DEVEL (jeśli
> wogóle jeszcze owe etykiety są) ?

No tak było ustalane od samego początku odkąd CVS był RW już nie tylko dla
mnie. To co jest na zasobach zmienianych po rzwiększeniu grona
zapisujących o liczbę > 1 prawie zawsze ma już pełne dostosowanie (lub
prawie pełne) do devel na czole (to co jest na domyślnej etykiecie
pływającej HEAD). Main stram to devel ale od czegoś trzeba było zacząć i
bazowa postać zasobów to było czyte stable. Ma się to zmieniać. Dla stable
o ile znajdzie się czas chęć i sposobność można zrobić odgałęzienie
(zazwyczaj jest to możliwe i proste co powoduje że praktycznie każdy
gotowiec pod devel ma swój odpowidnik do stable). Więc nie musisz się
przejmować jeżeli robisz wyłącznie do devel. Jakbyś chciał zrobić też do
stable i miał kłopoty ze zrobieniem odgałezienia zasobów to nie ma sprawy
pomóc pomogę. W większości wypadków peodukcja przy okazzji zasobu dla
stable powinna zwiększyć stopień wytestowania tegoż, a i osobom postronnym
w dłuuższej perspektywie powinna ułatwiać przestawinie sie an PLD.

W leprzym rozeznaniu sie w bierzacym stanie zasobów pomóc może przglądanie
choćby cvsweba do czego mocno zachęcam.