Zatrzymajcie ten obled ! ;) (bylo Re: Eterm)

Artur Frysiak wiget w usa.net
Czw, 4 Lut 1999, 21:46:03 CET

[czwartek, 04 luty 1999], Wojciech Slusarczyk napisał(a):

> 				Stop !!!!
>
> Qrna ja tu przadek zaporwadze ! ;) Wrzucaja wszystko co sie da do CVSa nik
> nie zwraca uwagi na poprawki jake wczesniej byly robione , drugi krzyczy
> ze jest libungif nowy .. (src.rpma nie widzialem oczywiscie wczesniej,
> ktos inny "ladnie" przygotowal inn-2.2 ze "Specjal tanks for .."
> w %changelogu wycieci wszyscy poprzedni producenci ... na razie zauwazylem
> brak obsoletes: inn-6 mody takie jak byly u nas na katalogach i to jeszcze
> jest "oetykietowane" "PLD-Devel designed" .. ;)
> [...]

Jak chcesz koniecznie to ci podeśle tego src.rpm'a ale myślałem że weźmiesz  to z CVS i będzie po problemie.

Tomek poprawiaj to notify do cvs'a bo już mnie coś trafia jak tego nie ma.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak