automake-1.4-1.noarch.rpm (i shadow)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pią, 5 Lut 1999, 16:34:12 CET

[piątek, 05 luty 1999], Wojciech Slusarczyk napisał(a):

> Man twoim przyjacielem ;)
> ~$ rpm -e automake-starawersja --noscripts
> I po zabiegu ...
Eee - powiedział swoje (tzn ze błąd) ale się odinstalował.

Co do shadowów to coś są one skopane tzn. nie udaje mi się
"uruchomić" w nich gettextu. Dlaczego ? Nie mam zielonego pojęcia.
Wygląda na to, że kompilują się bez gettextu, z drugiej strony
to nie bardzo mi pasuje bo na force dawalem #define TO I TAMTO
ale nadal qpa ...

Ktoś komu działa NLS w shadowach niech da mi łaskawie znać ...

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +