podobniez jest GTK-15 ...

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pią, 5 Lut 1999, 17:36:23 CET

On Fri, 5 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie wiem po co ? Widzę, że jeszcze nie dostrzegasz wszystkich możliwości
> CVS. Cały obecny soft kompiluje się pod 14. Po to jest CVS, e w
> międzyczasie można przygotować _wszystkie_ potrzebne materiały na np.
> perzestawienie się na nowe gtk/glib.

Zartujesz czy mowisz powaznie ? Bo aby podciagnac soft do gtk+-15 trzeba
kilkanascie pakietow przebudowac.... bo inaczej nie pojda ...
Tak czy inaczej dzisiejszego wieczora na ftp.ps.pl pojawi sie caly ten
soft przekompilowany pod glib/gtk+-15 nadajacy sie do instalacji i uzytku
"wash & go" ... A jak sie gimp 1.1.2 nie bedzie kompilowal to co ?

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin