shadow - problem rozwiazany

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pią, 5 Lut 1999, 18:42:24 CET

On Fri, 5 Feb 1999, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> CFLAGS="$RPM_OPT_FLAGS" LDFLAGS=-s \
>     ./configure \
>             --prefix=/usr \
>             --disable-desrpc \
>             --with-libcrypt \
>             --disable-shared \
>             --with-libpam \
>             --with-md5crypt \
>             --enable-nls \
>             --without-included-gettext

'Bog zaplac Ci dobry czlowieku' cieszymy sie wszyscy ...
Ale jeszcze bardziej bysmy sie cieszyli jak bys wykonal

~$ cvs commit shadow.spec ...

Sorry .. ale jestem po uszy zaladowany tym gownianym gtk/glib i
aplikacjami korzystajacymi z nich .... tak ze lepiej by mi bylo z CVSa
skorzystac i przebudowac tak jak leci niz za 2 godziny sie zastanawiac o
co chodzilo i szperac po arch. listy ...

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin