utili-linux-suid proctest przeciwko paranoikom

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pią, 5 Lut 1999, 19:52:44 CET

On Fri, 5 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Wogóle do chfn/chsh trzeba by dodać jedną linijkę z syslog() żeby do logów
> szło kto i na co zmienił, żeby za pomocą choćby watchlog można było

Wogole to kady teraz bedzie sobie mogl wyonac:
rpm -Uvh (e) util-linux-suid i po klopocie wilk syty i owca cala, sa
ludzie ktorzy potrzebuja tego odpakietu i sa Ci ktorzy go nie potrzebuja
zatem ja nie widze tutaj nic zlego.

> są w devel, a które jeszcze do CVS nie zostały wciąnięte. To byłoby o
> wiele bardziej pożyteczne, a może przy okazji złapałbyś chwilę relaksu
> i odpoczynku.

O.K -- gdzie jest xdelta (bo gimpa mam podobniez z nia budowac) chodzi o
xdelta info patch ... w CVs nie widzalem..
A co z ta biblioteka libFridge ? Czy to jakas GNOM'owata ?

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin