utili-linux-suid proctest przeciwko paranoikom

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pią, 5 Lut 1999, 21:11:10 CET

On Fri, 5 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> No i gucio. Zostawić jak jest w jednym pakiece w takim razie.
> W takim razie wygląda na to że użyliście scyzoryka po to żeby dodatkowo
> ciepnąć na koniec siekierą.

Zostawmy je w spokoju w osbobnym podpakiecie, przynajmniej nie bedzie
problemu potem z rpmowska weryfikacja jak polowa dministratorow pozdejmuje
suidy z tych binarek ... Mowie kto bedzie chcial zanstaluje sobie ten
podpakiecik, kto nie odinstaluje i po krzyku ...

Dla pocieszenia powiem ze mam juz xdelte-1.0.2 i teraz sie gimpik
ladnie kompiluje 1.1.2 -- bedzie jeszce dzisiaj ..

na razie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin