nowe rc.scripts

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pią, 5 Lut 1999, 23:00:24 CET

On Wed, 3 Feb 1999, Grzegorz Stanislawski wrote:

>  A do cvs'a to nie laska ;-)
Laska laska ale nie wiedzialem jak to zrobic bo to co teraz tam jest to
skrypty do stable i jak bym wprowadzil swoje i ktos sciagnalby je i zaczal
uzywac w stable to kaszaniloby sie uruchanianie/zatrzymywanie procesow w
init.d

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Słonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project