utili-linux-suid proctest przeciwko paranoikom

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pią, 5 Lut 1999, 23:29:23 CET

Fri, 5 Feb 1999, Sergiusz Pawlowicz napisał:

> 2) a powłoka tez niech bedzie wspolna domyslnie dla wszystkich ta sama,
> aby potem nie przychodzil do mnie lamerek_x, ktory doczytal do czwartej
> strony unix dla opornych, zmienil se na korna i potem pytal, dlaczego
> wszystko dziala inaczej niz u lamerka_z.

To może jeszcze damy tylko Jedynie Słuszny Window Manager oraz Jedynie
Słuszny Edytor, żeby przypadkiem nikt nie mógł mieć inaczej od innych?

Wolałbym, żeby PLD nadawało się też dla porządnych ludzi, a nie tylko dla
lamerów. Porządnym ludziom nie trzeba uniemożliwiać zmiany szela, żeby
sobie nie zrobili krzywdy - a lamer potrafi sobie napsuć na tysiąć innych
sposobów.

--
 __("<    Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://kki.net.pl/qrczak/