utili-linux-suid proctest przeciwko paranoikom

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Sob, 6 Lut 1999, 13:10:57 CET

On pią, lut 05, 1999 at 11:29:23 +0100, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:
> To może jeszcze damy tylko Jedynie Słuszny Window Manager oraz Jedynie
> Słuszny Edytor, żeby przypadkiem nikt nie mógł mieć inaczej od innych?

dokladnie taka jest moja polityka, skad wiedziales?

porzadni ludzie dadza sobie rade.

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)