Referendum nad PLD

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Sob, 6 Lut 1999, 15:20:41 CET

[sobota, 06 luty 1999], Krzysztof G. Baranowski napisał(a):

> [...]
Chcę mieć możliwość
1` upgradowania z RH/Caldery/SuSE
2` instalowania oprogramowania komercyjnego dostępnego dla RH (a mam
nadzieję że pakowanego z sensem...).

Nie.
750 tak. 700 nie.

Pyutanie jak z komunistycznych referendów... (bo 1 część pytania w sporej
części --- sądząc z dotychczasowej praktyki -- przeczy takiemu
postawieniu sprawy.

nie do końca... To co kiedyś wziąłeś za żart, czyli moją propozycję
rozmnożenia grup w zależności od kompetencji ma pewien sens.

Tak. Pod warunkime że określisz jakie to pliki. ;-)

Nie. Te bydlęta tak szybko się rozwijają że nie sposób nadążyć.

> Tak.

Nie. Nie widzę sensu ostatniej jedynki: dla prawa wykonywania suidów potrzebna
powinna być przynależnośc do danej grupy (jak ja tęsknię za ACLami
w filesystemie ;-). Gotów jestem przystać na 755 dla binarek nie suidowych
(choć osobiści uważam, że lepsze byłoby 751 dla elfów i 755 dla skryptów).

Tak.

Nie zależy mi na oficjalnej wersji.

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/