gdzie jest gimp-perl.patch ????

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Sob, 6 Lut 1999, 15:44:24 CET

On Sat, 6 Feb 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Przez CVSa nie widzę go, a bez tego nie idzie skompilować gimp-a 1.1.2

Spokojnie wstrzymaj sie jeszcze godzinke ...
zaraz bedzie gimp-1.1.2 .... w wersji "testowej" ... wyskoczyl mi
Requires: /usr/local/bin/perl ... i juz znalazlem te skrypty i poprawilem
odpalilem probnie gimpa i oczy na wierzch mi wylazly ... ;)
Mam juz wiekszosc stuffu przbudowanego pod gtk+/glib-1.1.15 ...
spokojnie ..

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148