Jak nie dublować roboty?

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Nie, 7 Lut 1999, 11:43:30 CET

On sob, lut 06, 1999 at 08:46:41 +0000, Michał Kuratczyk wrote:
> Nie znalazłem w CVS żadnej opcji, która zapobiegała by robieniu tego samego
> przez różnych ludzi. Ma ktoś jakiś pomysł jak informować innych o tym, że
> właśnie nad czymś pracujemy i niech już tego nie robią?

troszke zle szukales ;-)) - prosze jeszcze o chwile cierpliwosci, mam
nadzieje dzisiaj skonczyc minipodrecznik cvs dla pld-developerow.

dam znac.

aha, jesli kogos interesi super-dlugi tekst o cvs bedacy konwersja z info
do html-a, prosze smialo patrzec na http://pl.qmail.org/~ser/doc/cvs.html

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)