LinuxWorld Expo

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Nie, 7 Lut 1999, 21:18:41 CET

Cześć !

	Ostatnio dostałem propozycję sponsorowania LinuxWorld Conference &
Expo ... tyle, że wg. osoby która mi to wysłała to nic nie kosztuje (cyt.
"NOTE: Sponsorship *does not* cost any money") ... Ma to na celu promowanie
naszej lokalnej Grupy Użytkowników Linux'a (LUG'a) ... Więcej info można
znaleźć pod adresem:
http://www.my-mug.com/linuxworld/index.html?p=GSUHCAJHCT

Prawdę mówiąc nie chciałbym decydować za wszystkich dlatego też umieszczam
info na listę ... IMHO takie coś mogło by nas troszkę rozreklamować (tu pole
do popisu dla PLD-devel-team). Co o tym myślicie ? Bardzo proszę o szybką
odpowiedź (gościu mnie ponagla). Jeśli byśmy się zdecydowali to musimy
podesłać im nasze logo (właśnie, kto je zrobi ?) i trochę informacji o nas.

Pozdrawiam,
Andrzej

--
email: dzemik w tuniv.szczecin.pl