komentarz odnośnie PLD-devel (4.2.99 brane)

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pon, 8 Lut 1999, 16:32:44 CET

On Mon, 8 Feb 1999 wojboj w kobiety.com wrote:

> próbowałem instalować sobie PLD-devela w domq (od 0)
> - mount jest, ale brak umount..:))
> - strasznie malo softu na niej jakiegokolwiek...:)

Nie zmiescilo sie nic wiecej -- ale juz tuz tuz jest instalator ...

> pam.xx.rpm-> /etc/security/limits.conf:
> są linijki typu:
> * core hard 0
> powinno być:
> * hard core 0
Ops ... nie pomyleczka nie poszedl ten patchyk co trzeba to maily byc
wszystkie defaultowe limity dla gruopu users (@users) i juz idzie
poprawiony pakiet..

> poza tym są różne błędne zależności....np. dev-xxx.rpm wymaga pakietu
> shadow...:))

To jeszcze nalecialosci z RH .... ale postaramy sie wszelkie tego typu
usterki jak najszybciej naprawic.

> no a poza tym literówka:
> odmowa dost\352pu.
U....

> a...i w base/* nie było linka do libc...a ld.so go wymaga..:)
O.K ...

> no ale poza tym...to podoba mi sie..:))

No i ja sie ciesze rownez ... do PLD trzeba sie przyzwyczaic i trzeba go
pokochac .. ;) Ale jak juz sie oswoisz z tym diabelkiem to nie bedziesz
chcial go wymienic na zadna inna dystrybucje ... (bynajmniej mam taka
ndzieje)

na razie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148