Przejscie RH-5.2 -> PLD

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 8 Lut 1999, 22:55:44 CET

> 7. Następnie zabezpieczamy naszą bazę rpma /var/lib/rpm/* i przebudowujemy
>    pakiet rpm z ftp.ps.pl, po instalacji przenosimy spowrotem stare pliki i
>    wykonujemy rpm --rebuilddb, po tej operacji wypadaloby jeszcze raz
>    "nainstalować" pakiet 'rpm' aby wszytskie pliki mialy prawidlowe wpisy w
>    bazie.
W attachu idzie konwerter (skrypt basha)

w trakcie pisania jest program automatycznie tlumaczacy grupy w specach na
podstawie rpm-groups (w bashu :)) jednak w tej chwili z pewnych powodow
nie mieszkam w domu i nie mam normalnego dostepu do swojego
kompa/internetu.... :(
w nastepnej kolejnosci skrypt zostanie uzupelniony o mozliwosci 'pilowania
estetyki' speca, sprawdzanie kompresowania man-ow, automatyczne tlumacznie
opisow (z uzyciem pepeszy badz pliku w stylu rpm-groups)

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Słonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project