Group: Daemons ?

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 8 Lut 1999, 22:41:40 CET

On Mon, 8 Feb 1999, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> demony? zeby nas po nocach przesladowaly??
Tylkoze daemon != server
serwer kojarzy mi sie z czyms udostepniajacym jakies zasoby z reguly przez
siec a daemon to program chodzacy w tle - klogd/kerneld/syslogd/cornd/atd
na przyklad sa daemonami a nie serverami (celowo pisownia angielska) -
dlatego proponuję jednak demony

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Słonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project