Sendmail-8.9.3

Wto, 9 Lut 1999, 15:55:38 CET

On Tue, 9 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Hej,
> 	Czy ktos juz zaczal robic poprawki do sendmaila PLD bo zdaje sie
> ze nie wszystkim pasowal taki upklad pakietow jak jest teraz ? Jezeli tak
> prosze wrzucic do CVS nowego speca bo wlasnie przymierzam sie do
> wypuszczenia nowszej wersji ...

Binarke archiwum wrzucic przed chwila do repo. Przy okazji trzeba
bedzie zwrocic uwage na ten szczegol jaki wyciagnol wczoraj Jacek Osiecki
na pcol alpropo sendmaila (o cos tam mial obiekcje apropo def konf).

kloczek
PS. Na razie za bardzo nie mam czasu na dluzsze siedzenia bo sie wlasnie
sie urzadzamy w nowych pomieszczeniach. A .. w razie czego gdyby
repozytopium CVS sie rozrastalo szybko to nie ma z tym zmartwienia.
Dzisiaj zlorzylem zapotrzebowanie na nowe dyski na potrzeby
administratorow i dyrekcja mi to lyknela takze w razie czego bedzie gdzie
skladowac, a na razie na swoim komputezre ktory wlasnie szykuje pod nowe
repo bedzie 8GB (strip 2+6GB). Nadal nie ma domeny pld.org.pl ale to ponoc
dlatego, ze jedyny czlowiek ktory mol sie tym zajmowac jest w tej chwili
na nartach :> (reszta ponoc probuje jakos doprowadzic do dzialania nowa
siedzibe NASK na Bartyckiej w Wawie). Nie wiem czy u innych jest podobnie
ale ja nie mam odpowiedzi z NASK na rzeczy ktore skladalem i osiem dni
temu.