pam-0.66-2d, CVS, %doc

Michał Kuratczyk kurkens w polbox.com
Śro, 10 Lut 1999, 18:44:41 CET

  [0.66-2d]
- added LDFLAGS=-s
- simplifications in %install and %files
- added examples to pam-devel (was missing)
- added gzipping documantation
- sloted BuildRoot into PLD standard
- removed "Prereq: /sbin/ldconfig"
- gzipping instead bzipping
- cosmetic changes

Zmiany dosyć mało istotne, ale nie o to chodzi. Chodzi o punkt trzeci.
Dodałem przykłady, ale za cholerę nie wiem jak zrobić, żeby można je było
skompilować :(.

Druga sprawa - czy jakiś niemodemowiec mógłby się pofatygować i wrzucić
cały aktualny stuff na CVS? Nie chodzi mi nawet o źródła, bo ich i tak nie
ściągam (póki co), ale o wszystkie aktualne SPECe.

I jeszcze jedna sprawa - jeżeli w /usr/doc/pakiet są jakieś podkatalogi to
user nie ma prawa do nich wchodzić. Jak najlepiej to poprawić?

--
Michał Kuratczyk