Kto i co popsuł

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 10 Lut 1999, 18:48:09 CET

On Wed, 10 Feb 1999, Artur Frysiak wrote:

> O dziwo kernel można skompilować a egcs płacze przy kompilacji nawet małego
> programiku linkowanego z glibc. Jakby było to w fazie linkowania to było by
> już pewne, ale błąd wyskakuje wcześniej.
> Jest gdzieś może dostępny rpm z glibc < 2.1 ?

Hm .. sprobuj egcsa nowszego ... ale dziwne bo u mnie wszystko raczej jest
ok ... glibc-2.0.110+ to juz takich staroci to raczej nie ma moze
przekompiluj u siebieg go raz jescze moze z bledami sciagnales z
ftp.ps.pl, nie mam pojecia dlaczego tak sie dzieje u Ciebie ..

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin