Bad owner/group - czy znacie rozwiazanie problemu?

Michal 'Orr' Daszkowski midas w ufik.idn.org.pl
Śro, 10 Lut 1999, 19:32:11 CET

Zawracam Wam glowe, bo mam rzeczywiscie problem a akurat i Wojtek
i Tomek wypowiadali sie w tej kwestii na p.c.o.l

To niezupelnie dotyczy PLD, ale tu jest duzo ekspertow od rpm'ow
i nie tylko... ;-)))

Chodzi mianowicie o zjawisko:

[midas w ufik SPECS]$ rpm -ba majordomo-1.94.4-5.spec
Bad owner/group: /home/midas/rpm/SOURCES/majordomo-1.94.4.tar.gz

tudziez z dowolnym innym pakietem.

Mam wrazenie, ze to nie jest problem rpm'a, tylko czegos z grupami,
bo:

a) [root w ufik root]# rpm -q bind-chroot
   bind-chroot-8.1.2-9
   [root w ufik root]# ndc start
   holelogd.named startedgroup "named" unknown
   holelogd.named stopped

b) jak robilem instalacje pakietu, to mi pisal, ze grupy nie ma,
   ,,using root'', podczas gdy grupa *jest* i jak najbardziej ja widac!

Ten problem mnie po prostu przerasta i szukam pomocy wszedzie, gdzie
sie da! ;-)))

Zebym chociaz wiedzial gdzie szukac... :-(

Pozdrawiam
Orr

--
--   ___           --      Michal Daszkowski - IdN co-originator      --
--  / _ \ _ _ _ _  -- Student, fencer, member of: FPMiINR, PLUG, POIS --