glibc-2.1

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 10 Lut 1999, 21:46:37 CET

On Wed, 10 Feb 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> xdm nie używam, więc jeśli poza tym działają... Chyba że szybko zrobisz
> dobrą wersję.

Uf ... na razie nie dostalem jeszcze patcha od Marcina -- to on
strace'owal tego xdma. Poza tym Maciek Rozycki tez troche plomb
wladowal w nowa wersje.. mysle, ze gdzies kolo soboty zrobie, musze
tez do 'konkurencji' zajzec jakie tam patchyki wystroili dla swoich
kamikaze rawhidowcow ... ;)

> Coś mi się widzi, że źródeł u siebie nie przekompiluję (ile mniej więcej

300-350 MB trzeba liczyc na kompilacje ...

> miejsca na dysku wymagają podczas kompilacji?), zwłaszcza że binaria
> z PLD-devel wydają się zachęcająco małe: XFree86{,-libs,-devel,
> -*-fonts,-latin2-*,-S3V} - coś jeszcze trzeba? Gdzie się podział

Ja mam w tej chwili :

XFree86-latin2-basic-3.3.3.1-1d
XFree86-S3-3.3.3.1-1d
XFree86-fonts-3.3.3.1-1d
XFree86-75dpi-fonts-3.3.3.1-1d
XFree86-libs-3.3.3.1-1d
XFree86-latin2-100dpi-3.3.3.1-1d
XFree86-100dpi-fonts-3.3.3.1-1d
XFree86-latin2-75dpi-3.3.3.1-1d
XFree86-modules-3.3.3.1-1d
XFree86-3.3.3.1-1d
XFree86-devel-3.3.3.1-1d

No oczywiscie to tylko podkladka bo u mnie 'jasnie oswiecony'
enlightenment-0.15 popedza wraz ze swita cala grafike ...

A tego XF86Setup'a ni ma ... tzn. polecam xf86config -- maly i szybki, z
X-Setupem byly problemy jakis czas temu ... bede musial sprobowac teraz to
potestowac...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin