Bad owner/group - czy znacie rozwiazanie problemu?

Michal 'Orr' Daszkowski midas w ufik.idn.org.pl
Śro, 10 Lut 1999, 21:34:42 CET

Dnia Wed, Feb 10, 1999 at 08:58:00PM +0100, Wojciech Slusarczyk <wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl> napisal(a):

> Wiedzialem ze 'cos' musi byc z rawhide'a tkniete ;) Jeszcze raz odradzam
> wszystki dotykanie rawhidowskich protez -- panicznie chca zachowac
> kompatybilnosc z glibc-2.0 (np glibc-compat-2.1) i potem takie
> kwiatki wylaza...

Nie, nie, nie, nie!!! Ani rawhide [stamtąd w ogóle nigdy nic nie
brałem], ani rpm >= 2.5.x!!!

Bazy też nie przebudowywałem!

Pakiety na mojej maszynie pochodzą generalnie z 3 źródeł:

- Red Hat 5.2 distribution [i resztki wcześniejszych, o ile coś
  jeszcze jest]
- redhat-contrib
- PLD - devel

Kernel 2.2.1, ale to raczej nie on [a przynajmniej nie tylko], bo jego
zmieniłem wcześniej i wszystko działało. [Tak, tak - wszystkie
potrzebne apgrejdy pakietów do przejścia na 2.2.x zrobiłem ;-)]

Jak ktoś zainteresowany szczegółami, to służę outputami ze strace
nameda i rpm'a.

Pozdrawiam
Orr

PS. Dojrzewam już pomału do postawienia PLD na takiej testowej maszynie,
co sobie stoi obok... - ile dysku zżera instalacja całego devela? :-)

--
--   ___           --      Michal Daszkowski - IdN co-originator      --
--  / _ \ _ _ _ _  -- Student, fencer, member of: FPMiINR, PLUG, POIS --