Wskazane zmiany w CVS

Michał Kuratczyk kurkens w polbox.com
Czw, 11 Lut 1999, 08:55:44 CET

On Wed, Feb 10, 1999 at 07:05:11PM +0100, Sergiusz Pawlowicz wrote:
>apropos, koncze i skonczyc nie moge instrukcji obslugi cvs,
>to co przygotowal tomek z moimi poprawkami jest na
>http://bugs.shadow.eu.org/~ser/doc/cvs-pl.html
>(uprzedzam, ze jest to robocza wersja!!!)
Ja zacząłem robić "Podręcznik developera PLD". Jest tam przewidziane
miejsce na twój tekst, więc wrzucą ile masz i może ktoś coś dopisze.
W tej chwili podręcznik jest na komisji weryfikacyjnej w składzie kloczek i
kloczek. Jak dostanę wyniki i wprowadzę poprawki to wrzucę do PLD-doc. W
tej chwili są tam omówione podstawy tworzenia pakietów z uwzględnieniem
wymagań PLD.

BTW jak zmienić adres, na który chcę dostawać listę?
--
Michał Kuratczyk