egcs-1.1.1-8d.src.rpm

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pią, 12 Lut 1999, 15:37:08 CET

On Fri, 12 Feb 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Już ściągam, ale chyba Makefile.in.orig jest niepotrzebne w tym patchu...

No gdzies sie zawieruszyl ...

> Dziękuję z góry. Nie zależy mi akurat na tym XF86Setup, tylko po prostu
> to jest to coś, czym sobie Xy półtora roku temu skonfigurowałem. Jeśli
> xf86config jest dobry, to wystarczy.

Nie mowie ze nie chodzi .. mowie ze z moja karta cos VGA16 nie chce
dzialac .. ;( Ale X-y now i tak polecam wladowalem w nie dwadziescia kilka
patchy i przy pomocy Macka Rozyckieg troche patchy redhatowskich tez
poprawilismy ..

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin